lördag 5 februari 2011

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.

Jag vet att mitt beteende inte varit det bästa mot dig och alla handlingar inte varit så smarta eller genomtänkta alla gånger. Men det var inget jag gjorde för att försöka förstöra vår vänskap. Du vet mycket väl innerst inne att jag är en person som vill alla väl, detta diskusionsämne har vi haft många gånger du och jag. Jag gör alltid allt som står i min makt för att rädda mina vänner i första hand, jag vet att det inte liknat det i vår relation alla gånger, men jag har verkligen försökt och vissa gånger har jag stått upp för dig också, inte sant? Jag vet att det inte änns är i liknelse med det som varit "dåligt" men jag vill ändå berätta att du gör mig lycklig när jag är ledsen, du lyssnar jag behöver dig och du vet att jag gör detsamma för dig. Jag tror att vi två idioter är bra för varandra. Någonstans behöver vi alla vår idiot, jag behöver dig i mitt liv! Jag vet att du inte har speciellt höga tankar om mig just nu, men jag vill att du ska veta att jag saknar dig var eviga dag så det gör ont, du vet hur det känns. Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut! Jag vill säga förlåt, men jag kan inte ge dig någon bra förklaring på varför det blev som det blev, det har jag redan försökt berätta. Så det blir ingen vidare ursäkt av det hela, vissa gånger vill jag bara skrika ut min saknad till dig hur mycket jag ångrar att jag inte får ha dig kvar i mitt liv! Jag behöver dig lika mycket som fiskar behöver vatten som vi människor behöver luft! Du vet att jag är feg, du vet att jag har svårt att ringa upp dig och säga detta till dig, men det skulle få vara en av mina stora önskiningar att få göra det. Att få säga förlåt och få höra din röst igen. Jag förstår att det är tugnt, jag förstår att jag var ett svin i dina ögon, men det var inte så här det var menat att bli mellan oss! Det måste du förstå! Baby, jag får liksom ingen ordning på mitt liv! Inte utan dig iaf, come back to me ! Jag ber dig, Förlåt <3

1 kommentar:

  1. "och alla handlingar inte varit så smarta eller genomtänkta alla gånger."
    Det är för att du är dum i huvudet din jävla blondinfitta!

    SvaraRadera