söndag 1 november 2009

Hallowen men hatiskta blickar till ARRIVA.

Dagen igår började med att jag gick upp tidigt och skulle fixa mitt rum innan delar av familjen skulle komma och fira mamma för att hon tagit socionom examen :D
De kom sedan vid två och vi käkade middag och så..

Sen drog jag till Linn . T och där skulle vi ännu en gång käka middag lite senare och dricka lite, jag, hon och therese (:
Vi satt där ett bra tag och hade grymt trevligt, sen så bestämde vi oss för att dra till Lisa, vilket är linns gamla klasskamrat. Sagt och gjort! Vi kikade in hennes och hennes pojkväns lägenhet på samma gång och vi alla konstaterade att det var väldigt skumt att ha städskåpet mitt i köket i en pelare XD menmen. Vid detta laget hade jag redan hinnit bli små packad och då skulle vi köra ett spel som hette något, det kommer jag faktiskt inte ihåg. Men det gick ut på att man skulle störa de andra när de gissade på vad det var för ord den andra förlarade för sin andra lagmedlem. Jag och linn och halva therese var i lag XD självklart förlorade vi (tror det har att göra något med att vi var fullast) ^^haha.

Efter en sväng där, drog jag, linn, therese, lisa vidare till den sista festen som skulle avsluta kvällen. Till tess på råslätt! :D Det var mycket trevligt där också, dock tror jag att jag drack lite för mycket där det sista och jag var grymt full. Haha, alla snackade om att vi skulle till max! ^^ För att jag skulle bli lite nyktarare ^^.

Vi gick ner till bussen ca 01.00 och bussen skulle avgå 01.10.. vi sog där med en cigg i munnen och väntade... Men det kom ingen buss :O Då tänkte vi att det är ju faktiskt halloween det kan ju vara så att den är sen bara! Sen så kom inte trean heller, då började vi undra när 1:an var typ 20 minuter sen. Alla människor nere vid bussen började snacka med alla! :D haha. sen så skulle buss 13 avgått också, men den kom inte den heller. då började vi verkligen undra vad som var problemet efter en sådär 40 minuters väntan på bussen + jag glömde min jacka hos tess, UNDERBART KALLT! (det var frost ute!!!!!) Aja, sen så kommer en liten jävla skåpbil från arriva, som säger att bussen inte åker till råslätt utan stannar halvvägs till röde påle pga att det är en busschafför som fått ett ägg kastat på sig! :O MEN SNÄLLA! ett ägg liksom!!! Fattar ni det !? aja så inga bussar åkte ner till råslätt utan stannade tidigare! så vi fick helt enkelt gå dit där bussen vände, i detta otroligt varam väder! Iaf, väl på bussen 55 min senare än beräknat så dissar vi att betala samt max blev bara en falsk förhoppning ;(

Aja, kul kväll iaf :D Tack som fan! <3

bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar