måndag 16 november 2009

Men tja! ;D

Var ska jag böra? Det var så länge sedan jag skrev nu ju ! :O

Jag har fortfarande praktik och det är den bästa praktiken jag haft ever! Helt klart! :D Jag känner dock att skolarbetet ligger lite såååådär om jag ska vara ärligt ^^ har ett prov jag måste gå in och göra näst, näst, nästa tisdag hade jag tänkt mig alltså den 1 december där ^^ för annars hinner jag inte med att lära mig allt jag ska om ekonmi ^^ det ända jag har orkat läsa var första meningen där det stod "ekonomi är hushållning" där stannade jag XD haha. nej men jag ska fixa det så jag slipper sitta och tänka på det någe mer.

På onsdag är det dags för mig att ta svininfluensa vaccinet! :| Det känns sådäääääär! Jag ser inte alls fram emot det, jag som är spruträdd och allt! :| Men vad gör man inte för att sin mamma ska vara frisk ? ;) Haha.

Helgen har bestått av pojkvännen, eksjö, nässjö, hästar, byten av däck, montering av högtalare, SNÖ!!, vänner, cadillac, dvs bråk och mycket annat ^^ en salig blandnig. Kärlek, hat, tårar och glädje har skapat min helg! ^^ jajamen.. Pojken och jag firade iaf 4 månader i torsdags, så säg grattis ffs ^^ <3

Nu sitter jag här och har precis slängt i mig lite mat och diskat, pojken var även förbi en halvtimme och pussade lite på mig och lämnade mina cigg som jag hade glömt... TYPISKT MIG ! XD haha. Nu sitter jag här och väntar på att mammsen ska komma hem, hon är på ullared såhär efter jobbet. Men jag gissar på att hon är påväg hem nu, eftersom det stänger nu klockan 20.00 och min klocka visar 19.58 på tal om ullared så är det på tv nu om 2 minuter också ^^ haha. man kanske ska titta på det, nu när man ändå inte har något för sig? För det är ett av samtalsämnerna på praktiken ^^ . Man måste ju hänga med liiiite faktiskt! :D Haha. Nej men nu ska jag lämna er i fred och ta mig ett glas cola och sätta mig och kolla på detta knäppa program ^^

Bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar