fredag 20 november 2009

STOCKHOLM HERE WE COME! <3

I Onsdags var det dags för mig att ta vaccin mot den kära svininfluensan, jag hade drömt hemska dörmmar hela natten ! Men det gick smidigt och bra, dock fick jag en FRUKTANSVÄRD huvudverk, jag trodde jag skulle ramla ner och dö på stött alltså XD haha. det var fan hemsk! :O Armen verkte och verkler fortfarande. Har haft extremt svårt att sova. Det har jag knappt gjrot :/ . Jag har fan inte änns tagit mig ur sängen.. Inte änns ciggaretterna fick mig ut typ, jag tror det blev 3 cigg i onsdags och 4 igår. Jag va helt sluut! :O Det trodde jag verkligen inte om ett litet vaccin.

Aja, idag är jag uppe på benen iaf och ringde till västra kvinnokliniken idag och fick ett härligt gyn besök den 3 december, ska man verkligen behöva sådan skit för att beställa nya p-piller? SUCK! :O Varför inte bara skriva ut skiten?! Aja, skit samma. nu städar jag så smått mitt rum och ska snart försöka mig på att packa lite grann inför helgen och sen försöka hinna med mammas gardinen sen fixa mig själv innan pojken kommer om två timmar ser jag nu att det minskat till :O Jag kanske borde skynda mig en aning XD men det är svårt, jag är fortfarande extremseeeeeg i kropen! BAJS VACCIN! Nej men jag är ändå glad att jag tagit det, för nu var det ju uppe i över 70000 drabbade. BLÖÖ, en av dem vill jag icke bli!

Helgen kommer börja med att min pojk kommer och hämtar upp mig, sen åkter vi till stallet sen vidare till eksjö där min kära vän väntar på mig, sen får vi se va kvällen artar sig. Imorgon bär det av med buss kl 07.00 till STOCKHOLM!!! <3 Me loooove! Där ska julklappar inhandlas vill jag lova! :D Det ska bli fett nice :D Kl 19.00 åker vi hem igen till eksjö och sen ska jag spendera ett antal dagar hos pojken min ^^.

Nu är det 20 dagar kvar tills jag fyller 18 år ! :D Detta gillar vi starkt! Det vill säga att det enbart är 16 dagar kvar tills jag sitter i solen på teneriffa ! :D WOOOOHOOOOOOOO! :D

Nej nu ska jag inte uppehålla varken er eller mig själv mer, dags att fixa lite, så pojken slipper vänta på att jag inte är klar... som han brukar få göra (A) haha.

Bajbaj alla. Bajbaj Jkpg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar