torsdag 8 oktober 2009

Bajspåallt!

Idag hade jag tänkt inleda med ordet Bajs! Mycket omoget men det är fan så jag känner just nu. Jag vet inte varför jag inleder med en sådan intressant text och varför jag känner att allt är bajs. Men det är helt enkelt bajs. Det var mycket bajs där. Men men, palla bry sig. Den som tycker det är för mycket behöver verkligen inte läsa. Aja, gårdagen iaf.. Den var annat än bajs, den var bra! Linn tatuerade sig och skolan lunkade på i ganska snabb hastighet och sen var jag och mamma och firade morfar som fyllde 73 (:.

Men nu är det inte gårdagen som är här, nu är nu inte då. Dagen började med skit, enbart skit. Dagens första lektionen sög uppriktigt sagt.. Sen var det dags för Samhäll som är mitt favoritämne denna terminen, som jag tror jag nämt i något tidigare blogg inlägg. Iaf så var vi på rättegång idag, det var spännande. I like samhäll liksom. Nej, I looooooove it! Aja, det är väl inte det som är bajs direkt. Det är allt annat, stressen över skolan, jag ska sluta röka till januari, jag ska skaffa mig ett jobb snart, jag ska ta körkort, jag ska flytta hemifrån snart, hur jag ska hinna med vänner och dyrligt? Det känns som att jag bara kastar bort allt i livet. Blöööööö! Jag orkar verkligen inte ha så mycket grejer i luften samtidigt, eller snarare i tankarna. Det räcker med att jag tänker som en idiot på allt redan, det är fan jobbigt.

Nu är det höst, det är kallt. Blöööö, i realy dont like it! I fucking hate it!!!! Det känns som att allt bara sjönk så fort kylan och mörkret kom. Jag hatar vintern, det finns fan inget värre! :O Aja, jag vet inte riktigt var jag vill komma idag heller, men som vanligt jag skriver enbart för att skriva av mig. Ibland hjälper det, men inte nu. Jag kanske borde ta på mig ett par skor och gå ut och gå ist för att sitta här och verkligen göra INGENTING! Jag känner mig helt uppe i varv. Men av ingen anledning, jag har liksom ingenting att göra. Det är så jävla booooooring. Jag har inga cigg heller och det stör mig något grymt.. Jag funderar på att skicka ett sms till miss Kina och fråga vad hon gör.. ? Sagt och gjort, nu inväntar vi ett svar. Hon kanske vill umgås eller ta en promenad eller något. Jag känner mig så fruktansvärt rastlös. Är det kanske för att jag saknar min pojk något fruktansvärt? -.- BLÖÖÖÖÖ! jag vill inte bara sitta här och inte göra något. Inte änns musiken lugnar mig, jag måste chilla ner!!!!! Åh! Fan va jobbigt det är att vara uppstressad. Nu svarade hon, men jag inväntar ännu ett svar om hon är i stan eller i kära byhålan utanför. Jag håller starkt tummarna för att hon är i stan så jag kan få något att göra!!! Jag är fett uttråkad. Medas jag väntar på svar kan jag ju lägga in en dikt ^^

"solen sänker sig ner i havets blå
livet kan dala precis lika så
man står där på livets topp
helt plötsligt är det stopp"

Nu har jag fått ett svar, hon var i byhålan. :( Nu blir jag ledsen, jag har verkligen inget att göra!!! BAJS med ! Nu upprepas mitt blogg ord igen! Nej men nu ska jag kanske göra något vettigare av mitt liv än att sitta här och skriva en massa meningslös skit och sitta och lyssna på patrik isaksson - hos dig är jag underbar. Något bättre måste det ju finnas att göra, men vad? Snälla kom hit någon och umgås med mig! Rädda mig från tråkigheterna, NU!!!!! XD


Aja, bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar