tisdag 20 oktober 2009

Hej igen ;D

Nu sitter jag som vanligt i skolan, dessa vardagar är hemska! Jag har sovit kasst sen i fredags natt också det är inte alls bra. Jag oroar mig över en massa saker, det är jobbigt. Jag har också mått illa sen igår kväll, gör det fortarande. Det känns sådär! Jag längtar efter lov, efter att få sova ut och ta det lugnt. Känner att jag behöver ett brake från skolan nu. Har suttit här på min historia lektion i snart 3 timmar, jag har fortfarande inte mer än öppnat mitt doc. Det känns meningslöst att änns försöka idag. Jag är inte alls pepp.

Simning är inplanerad i kväll med Miss kina, det ska bli nice, iaf om jag inte mår illa vid den tidpunkten. Men men, jag ska simma iaf, så är det bara!

Ja min pojk fyller år på söndag, ge mig gärna ett tips på vad jag kan köpa! ;D

Nej nu ska jag förbereda mig inför lunchen, genomgång på det sista i historian.

Btw, har troligen ingen bageri på fredag, det är fett nice !

Bajbaj<4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar