lördag 10 oktober 2009

Fan vilken underbart kul dag!<3

Mobilens alarm ringde i morse klockan 5, efter 3 timmars sömn. Det bar iaf iväg till ullared sådär en 45 minuter efter det att jag stigit upp. Jag införskaffade mig en massa saker, såsom Benvärmare, leggings, bh, string, hörlurar, en tröja, lite hygien artiklar, smink, ett prydnads fat säkertligen massor jag glömt, även saker till mamma ^^. När vi kom ut från ullared var det en sådan fittigt lång kö utanför, säkert en km kö för att bara komma in :O ! Vi var verkligen där i tid om man säger så!

Efter det drog vi en svänga förbi borås där vi hälsade på miss kinas mormor och morfar, mycket trevligt. Drack kaffe och pratade lite, sen drog vi vidare till donken och då blev magen lycklig och glad.

Sen kom vi förbi bottnaryd och lämnade lite saker och sen drog vi tillbaka till stan. Där jag skulle övningsköra och miss kina skulle hem ^^.

Jag körde bättre än någonsin idag, jag är riktigt lycklig! Det gick så jävla bra och kändes bara så bra! Mamma var stolt, sen övningskörde jag hem till miss kina och där ska jag spendera kvällen med henne och hennes hund och gräs kanske kommer förbi med och kikar film och har massa roligt.

Tack för en underbar dag<3 Än är den inte slut ;D

bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar