tisdag 13 oktober 2009

Nytt liv, nya möjligheter! ;D

MEN TJAAAA! ;D

Igår började min period ! ;D alla ni som känner mig vet ! :D
Iaf jag var och simmade 1 km och idag kommer det bli samma sak! I love to swim! <3

Dagen idag började med en försovning pga att mobilen (där mitt alarm är) hade ramlat i golvet och batteriet hade åkt ut XD det var ikke bra. Men som tur är har man en mamma som knackar på dörren vid halv åtta. Bättre sent än aldrig ! (A) haha. Jag kom dock inte till skolan förrän kvart i nio pga mitt sega ja ^^ haha. Iaf sen började dagen med historia ^^ bajstråkigt förövrigt XD haha. gjorde dock inte så mycket på lektion om man säger så xD haha. musiken fick roa mig ist ! haha det gjorde den bra, som alltid <3

Igår var jag som sagt och simmade med denna bruttan.


Det var sjukt kul och det ska definitift göras om ! varje måndag har vi sagt men det får vi väl se :D

Idag blir det ist simning med en annan go brutta :D




Förlåt för bildvalet, den är gammal men den är grymt söt ! :D <3 i looove it ^^

Nej nu ska jag ut och röka med en annan brutta som också kommer en bild på nu ;D




Baj´baj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar