måndag 5 oktober 2009

Nu var det dags igen !

Hej på er alla!
Jag vet att det var tusen år sen och lite till sen jag skrev sist, så nu kände jag att det var dags och att jag hade lite tid över sådär när Miss kina står och lagar mat XD haha. Nu fick Miss x en ny identitet ^^ haha.

Nu är det så att jag har varit förkyld i snart över en vecka och det börjar bli frukansvärt jobbigt, jag vill helt enkelt bli frisk ! Aja, sådant är livet. Det börjar gå över lite sådär.

Jag har iaf fått tid att umgås med pojken så det har varti mys pys, men nu var det dags för skola igen. Men det är bara 3 veckor kvar till ett underbart lov! :D Jag längtar !! Efter det blir det 5 veckor praktik,(dock vet jag inte var än) men det är ett senare problem.. Haha. (:

I helgen är det en sådär kallas Miss kina helg. Det blir ullared, filmkväll, god mat, vin, cigg, gottigottgottigt och en massa skratt. Kan inte bli bättre helt enkelt! Längtar redan!!! ;D

Nu ser det ut som att det är dags för lite god mat, så hejhopp för min del och jag skriver mer snart igen (:

Bajbaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar