tisdag 22 september 2009

Friskförklaring

Jag inleder dagens inlägg med att sjunga ur låten welcome to the club - Manian, för det är just den låten som lyssnas på spotify just nu! ^^ Så här mycket till liv har jag en tisdagkväll kl 19.49!

Idag har jag haft hisoria, det var den pissigaste lektionen ever måste jag nog säga.. Vet inte men emys lektiner brukar vara de bästa med hon gjorde den grymt tråkig! Men men, efter lunchen bar det av till projket arbetet, har linda änns börjat ??? Nej (A) men idag har jag iaf varit så duktig att jag bokat ett möte med min handledare, så något har jag fått gjort iaf, så det blir att möta henne nästa tisdag kl ett i hennes arbetsrum.

Förresten en sak jag missade där, jag träffade ju för fan MICKE idag! :O Det var så jävla länge sen, ursäkta att jag skriver ditt namn mannen men i hope it is ok brother ? ;) Men fan va kul det var att se han igen ! Vi kramade om varandra och givetvis var vi tvungna att ta en cigg tsm ;D haha. Annaras funkar det inte, inga cigg ingen syskonkärkek mellan oss XD haha. han berättade även att de också skulle åka till malmö på bageri mässan, det är sweeeeet! :D Det blir jag, Miss Jan1, Miss K och vår kära maskot mr A ;D Det är sweeet !

Iaf, efter halva projektarbets lektionen så skulle jag till läkaren för återbesök för mina opererade öron (som dock gjordes för ett antal år sen sista gången tror jag var när jag gick i lågstadiet). Det var även läkar studenter som skulle kolla på mina öron, eftersom jag är något special fall xD Jag fick sitta i fucking 20 min innan de tog in mig och jag hade liksom fått tid, pga att de inte hade något undersökningsrum ledig och de hade dubbel bokat sig (självklart)! Aja, så jag satt där som en idiot. Sen kom den här läkar studenten och kikade sen när han var klar så skulle jag gå in till den vanliga läkaren och då fick jag sitta ytterligare 10 min för att de hade tre passienter samtidigt. Det är så man mår illa av deras planering. Men väl inne, så kollade den vanliga läkaren. Han ställde en massa frågor men jag fattade typ ingenting för han pratade danska XD han måste ju tro att jag fortfarande inte hör, så många gånger som jag sa jag förstår inte eller va? XD haha. Aja, efter ett tag så sahan iaf (tro det eller ej men jag förstod va han sa) "Det var inget mer du ville ta upp när du ändå är här?" nej svarade jag och då sa han "Då välkomnar jag dig ut i livet, du har normal hörsel och från och med nu så kommer vi inte kalla dig hit mer men du får ringa om det är något" Tack som fan xD efter en timmes besök på vårt kära länssjukhus Ryhov så var jag väldigt lycklig för att gå därifrån.

Efter detta kära besök så ringde jag Miss M och vi bestämde oss för att ta en fika på mitt stammställa claras ^^ haha. Så det blev det, även Mr K var med. ^^ Mycket mysigt! (:

Jag avslutasde precis min tisdag med pasta och falukorv. Nu blir det någon cigg till innan tv:n sen blir det sängen. Imorgon ska jag nämligen till högskolan och kolla på UF (ungt företag) saker och efter det blir det studentmössa provning! :D nice som fan, sen drar jag hem och då kommer min pojk till mig ! UNDERBART! <3

Jag avslutar med låten That´s not my name - The ting tings on spotify^^

Bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar