onsdag 9 september 2009

Bögeridag <'3


Dagen har bestått av en jobbig morgon där jag nätt och jämt orkade ta mig upp för allt slitade med städning av lägenheten igårkväll. Men men, jag gick iaf till skolan och där var det dags för bageri ofc.. Som alla vet som känner mig vet vad jag tycker om att ha det xD och för er som inte vet det, JAG TYCKER DET ÄR HEMSK!!!!!. Haha. ja men jag fick goda ord från min lärare iaf bla att jag hade förändrat mig och blivit mer gladare och positivare och jobbar bättre på lektionstid. Det var jag mycket glad för. Det överlevde jag resten av dagen på.

Väl hemma så viste jag ju att jag skulle städa klart mammas sovrum och vardagsrummet men jag orkade inte det just då så det blev soooooova iaf ett tag. kl sex så satte jag igång. Men jag har fortfarande inte orkat dammsuga golvet i vardagsrummet XD fan va lat jag är. Mr A var här med, han hjälpte mig massor efter jobbet. Han vek alla mina kläder och la in dem i gardroben, tack älskling! :D

Jag måste ju passa på att berätta om min träff med miss X* igår. Det var mycket roligt! Gud vad jag saknat henne, men det känndes så bra att träffa henne igen. Nästan som innan faktiskt. Hon har ju fått körkort med så vi tog en runda i bilen efter god mat och kaffe hos henne (: Skulle bara säga att det var lyckat som fan! :D

Imorgon bär det dock av till läkaren vid 10.45 ska till lung och allergi mottagningen. De ska utföra hudtester på mig, med nålar och shit, det känns sådär om ni frågar mig. Jag och nålar är ingen bra kombination och jag och gräs allergi är en ännu värre kombination! :O Men men önska mig lycka till! Det lär behövas för att jag ska änns våga gå in där! xD Jag ska vara där 10.45 och mitt läkarbesök är inte förrän 11.15 alltså ska jag sitta där i en halvtimme innan och göra de där testerna. De ska också diskutera om de ska spruta mig mot gräs, så jag kanske kan andas på sommaren och våren XD Men men nu ska jag ut och ta mig en cigg och oroa mig lite till och sen dammsuga och sen vänta till kl halv två när mamma och hennes man kommer hem .

Bajbaj <3 Natti med er mina änglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar