lördag 5 september 2009

The day ^^

Dagen idag har gått ganska slött, jag gick upp vid halv ett med tanke på att jag somnade sådär frammåt halv 5 imorse XD. Dagen började med att jag satt här vid min kära dator, som vanligt. Är någon förvånad så säg ?

Nej idag har jag sysselsatt mig med att äta min morfars mat som han kom med, det var mycket snällt utav honom. Dock så var det mjölk i maten och jag som är laktosintolerant, hmhm det är ju utmärkt (A). men det var gott iaf ^^. Sen har jag även fixat mig nu inför ikväll.. Det är nämligen så att det är crusing här i staden ikväll och det ska jag usätta mig själv för alldeles snart XD Jag som hatar raggarmusik ^^ aja men det får gå Mr A är ju ändå där. Jag har t.om fixat mig en raggarbåg, hör och häpnar! Jag hade så frukansvärt tråkigt så jag fixade mitt hår.. Och ni som känner mig vet att det är YTTERST ovanligt! Men detta har jag iaf sysslsatt mig med och självklart har jag sminkat mig. Men det blev en vanlig sminkning med delad ögonskugga (även ni som känner mig förstår vad jag menar där).

Ja så nu sitter jag här och väntar med ett vinglas och en cigg och självklart min kära dator <3 Efter kvällens slut bär det hem till Mr A och där ska jag sova och tillbringa några timmar fram till måndag förmiddag då det är skola igen. Småföretagande A och B faktiskt, mycket intressant och rolig kurs! Läs den om ni har möjlighet.

Nej nu ska jag inte uppehålla er mer.

Ha en bra kväll, bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar