söndag 20 september 2009

Slitit som ett djur i helgen XD

Helgen började efter fredagens bagerilektion som för ovanlighetens skull slutade tidigare, jag är helt imponerad! :O Iaf då hängde miss Jan1 med mig hem för att titta på när jag städade.. Men det blev inget städande så länge hon visstades i min närvaro. Vi satt ist och snackade en massa skit XD haha. Men som tur var för mitt städandes skull så åkte hon vid 5 sådär. Sen blev det verkligen städande för mr A skulle komma vid 8 så jag var tvungen att skynda mig så jag inte stod här och städade när han kom, det är ju lagom roligt liksom! haha. men iaf sen kom han iaf och sen drack jag vin och käkade gott innan det bar ut på nya äventyr. Denna gången till claras där miss kärleken själv och miss J satt och väntade på oss, en trevlig fikastund blev det minnsan och vi stannade såklart till stängning (A). Sen bara det hem till sängen och soooova.

Lördagen började seeeeeegt, med att vakna vi elva och inte gå upp och käka frukost förän kl var närmare halv tre. Härligt! det är så det ska se ut! ;D Efter det började jag plocka tvätt från golvet för min eftermiddag från 17 till 22 skulle bestå av tvättande på hög nivå. Åhh. det blev många maskiner tvätt. Mr A åkte iaf vid 6 tiden så jag blev ensam med min kära tvättning ett tag. Sen bestämde jag mig för att jag skulle leka med miss kärleken själv och så blev det efter sista tvättstuge besöket. Det blev även idag en fika på claras, jag börjar starkt gilla deras clarachino, kaffe vanilj. Kvällen slutade även här med att vi gick när de stängde, alltså sist som vanligt. ^^

Imorgon bär det av till samhället Eksjö och till Mr A där jag ska spendera morgondagen med att träffa hans vän som kommer på besök från norge. Alltså imorgon ska jag ha huvudet på hög aktivering och jag över huvudtaget ska förstå vad denna männiksa säger XD haha.

Nej men nu är det dags att nana för min del, jag ska med ett tåg som går vid halv 9 imorgon.. Jag kommer ju vara helt jävla död xD aja, det är ju iaf inget ovanligt. Men ha det så bra ! :D

Bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar