torsdag 17 september 2009

Brandövningar, ny dator, gamla msn, inget mer^^

Hej hopp! Dagen började kl 7 för mig, jag gick upp, fixade iordning mig som vanligt inför ennu en skoldag.. SUCK! Jag fick dock skjuss av Mr A<3 och sen mötte jag Miss K uppe vid skolan. Mycket givande :D Sen skulle vi fixa datorer, jag skulle få en ny och hon skulle hämta ut sin så det blev ju perfekt, förrutom att datanissarna var sena så vi blev även försenade till lektion med 20-25 min sådär (A)haha. men men datorn skulle ju ändå fixats någon gång ^^ haha. Men men, sen gick vi upp till klassrummet och skulle ha brandövningar, halv givande sådär.
Efter rasten skulle vi samlas utanför och släcka elder, men av vissa anledningar så blev det inte så, utan jag och Miss K och Miss J1 gjorde andra saker. Hoppas det löser sig iaf..

Efter lunch bjöds det på min favoritlektion detta året nämligen SAMHÄLLSKUNSKAP! :D Där vi fortsatte med vårt kära arbete om lag och rätt ^^ under lektions tis passade jag även på att installera allt och ingenting på min dator, såsom spotify, vlc, msn... ^^ Mycket givande.

Jag hatar förövrigt att det gamla msn inte går att använda mera, men det gör inget när man har kunniga vänner som Mr R ^^ Mycket bra!!! :D Så Nu har jag precis det jag vill ha igen! :D UNDERBART! TAAACK IGEN ;D

Ja nu sitter jag här och lysnar på the ting tings - That´s not my name och funderar på om jag ska gå ut och ta mig en cigg ;D

Imorgon är det fredag = fredagsmys! Jag åker troligen till min pojk. Om min mamma inte anser att jag måste tvätta, vilket jag borde göra^^ men men det är en annan sak(A)Saknar dig.<3

Igår kollade jag förövrigt på män som hatar kvinnor, det var mycket bra måste jag säga,så jag snart blir det att gå på tvåan på bio ;D Någon som vill joina?

Nej nu ska jag lämna er och återgå till något annat ! (:

Bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar