tisdag 8 september 2009

Denåttondeseptember<'3

Tjohopp! Nu har jag precis avslutat dagens första lektion Histora A. Det är en rätt tråkig kurs måste jag säga. Blööö, men jag vet att det är 100 p jag behöver för att kunna ta ut mitt slutbetyg. Så det får gå! Det är ju ändå inte jätte många veckor kvar nu! (: I eftermiddag har jag projektarbete det ska bli betydligt roligare, för idag ska vi skriva en arbetsplan, det lär ju inte ta någon tid alls så sen ska jag börja med min uppgift! :D En sak missade jag ju, idag har de utsett en handledare åt var och en, hoppas inte det är Anna. Då dör jag, allvarligt jag lägger mig ner och dör då! XD Ni får hålla alla tummar som bara går!!! :D

Nej nu hinner jag inte skriva så mycket mer, för nu ska jag på lunch med Jan1 ^^ Senare i eftermiddag ska jag träffa Ms X*. Hoppas detta blir lyckat! (:

Bajbaj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar